Tidsbegränsad anställning Customer Support

Vill du vara en viktig del på Customer Support och brinner för service på hög nivå? Är du dessutom noggrann och gillar ordning och redan kan du vara den vi söker!

Jobba för framtiden redan idag

Du kommer i första hand hantera inkommande kundsamtal samt kundförfrågningar via vårt ärendehanteringssystem ServiceNow. Det kan även förekomma hantering av postreturer där dessa ska registreras i vårt ärendehanteringssystem samt uppdatera adresser i vårt kundhanteringsprogram.

Avdelningen Customer Support är placerad i sektionen Marknad och består av två grupper Customer service och Backoffice. Vår målsättning är att överträffa kundens förväntan vilket ställer stora krav på dig som medarbetare. Du arbetar i ett team om åtta innesäljare, där samarbete och kommunikation är av största vikt för att nå avdelningens mål på såväl individ som teamnivå.

 Dina arbetstider kommer vara mellan 08.00 - 16.00. Du rapporterar till gruppchefen för Kundservice.

Du inleder arbetet vecka 25 med 2 veckors upplärning för att sedan själv ta fullt ansvar vecka 27-30. Tjänsten är på heltid med placering i Stockholm.

 Du blir en viktig del av Preem – en arbetsplats som präglas av välkomnande stämning, förtroende för medarbetarna och ambitionen att vara bäst i branschen när det gäller hållbarhet. Här får du frihet under ansvar och ofta chansen att vara med under hela processer – från början till slut. För oss är det viktigt att du delar våra värderingar, ansvarstagande, nyskapande och inkluderande eftersom de ligger till grund för allt vi gör.

 Har du den här bakgrunden?

  • Lägst gymnasieutbildning
  • Goda kunskaper i Officepaketet
  • Du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift då båda språken kan förekomma i det dagliga arbetet.

 Är det här du?

Du har ett Självständigt och strukturerat arbetssätt och har mycket god kommunikationsförmåga. Du kan formulera dig väl både i tal och skrift.  Du är också lösningsorienterad med en god samarbetsförmåga. Viktigt är att du är noggrann och har en analytisk förmåga och kan växla mellan arbetsuppgifter och är förberedd på att även utföra arbetsuppgifter inom övriga ansvarsområden på avdelningen utifrån verksamhetens behov.

 Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper

 Ta reda på mer!

Om du har frågor om tjänsten, kontakta Linda Eriksson, Gruppchef 010-450 2186 eller linda.eriksson@preem.se.

Intervjuer kommer att ske löpande och kan tillsättas innan ansökningstiden går ut.

Skicka därför in din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt, dock senast 10 april

 

 

Facklig kontaktperson: https://www.preem.se/om-preem/karriar/lediga-tjanster/fackliga-kontaktpersoner

Kontaktuppgifter & Ansökan

Ort:
Stockholm

Sista ansökningsdatum:
2022-06-04

Kontaktperson:
Linda Ericsson 010-450 2148

Ansök här

Om Preem

Preem är Sveriges största drivmedelsbolag. Vår vision är att leda omvandlingen mot ett hållbart samhälle. Preems två raffinaderier räknas till de mest moderna och miljöanpassade i Europa med en raffineringskapacitet på över 18 miljoner kubikmeter råolja per år. Vår verksamhet omfattar produktion, försäljning, distribution samt trading och varuförsörjning. Vi förädlar och säljer bensin, diesel, eldningsoljor och förnybara drivmedel till företag och privatpersoner i Sverige och Norge. Drygt 2/3 av produktionen exporteras. Vi har också ett rikstäckande servicenät med 570 tankställen för privat- och yrkestrafik. Preem AB har drygt 1 500 anställda varav 950 arbetar vid raffinaderierna. För helåret 2019 var Preems omsättning cirka 96 miljarder SEK.

På Preem ser vi mångfald och inkludering som en förutsättning för en hållbar utveckling och att varje medarbetare genom sin unika bakgrund, kompetens, personlighet och erfarenhet bidrar till vår högt ställda vision att leda omvandlingen mot ett hållbart samhälle. För oss är det viktigt att våra värderingar stämmer överens med dina. Läs mer om Preems vision, värderingar och en karriär på Preem här