Kommer Kundportalen att påverkas?

Kundportalen kommer att uppdateras och vara stängd för orderläggning, beställning av nya kort eller möjligheten att spärra kort mellan 17 mars-18 april vilket innebär att ni behöver maila eller ringa in era order till oss, se kontaktuppgifter nedan. Ni kan dock fortfarande gå in och se kontostatus, fakturor och orderhistorik mm.

För smörjmedelskunder kommer man kunna fortsätta beställa via Kundportalen/Zpyder som vanligt tills den nya portalen öppnar den 2 april.

Den nya portalen kommer att få ett nytt utseende och man kommer att få en länk till den nya login-sidan där man får registrera ett nytt lösenord alternativt logga in med bank-ID för att få tillgång till korttjänsterna. På den nya portalen kommer det att finnas en enkel guide över hur den nya portalen fungerar.

  • För beställning eller spärrning av Företagskort och Såifakort: telefonnummer 020-450 450 (Val1) kl 7-kl 17 måndag-fredag, alternativt maila på kundservice@preem.se
  • För beställning av eldningsolja och diesel (tankbilsleverans): telefonnummer 020-450 450 (Val2) kl 7-kl 17 måndag-fredag, alternativt maila på kundservicebulk@preem.se