Frågor och svar för företagskunderHär har vi samlat svar på vanliga frågor från våra företagskunder – allt från fakturor och avtal till företagskort och drivmedel.Hur anmäler jag en adressändring? Var hittar jag mer information om utbytet av Såifakorten? Varför fungerar inte mitt företagskort i parkeringsautomater? Jag har fått ett kravbrev och betalat men korten går fortfarande inte att använda. Vad gör jag? Jag vill höja limiten på mitt företagskonto - hur gör jag? Jag vill ansöka om Preem Truckkort (f.d. Såifa) - hur gör jag? Jag vill ansöka om Preem Transport-kort - hur gör jag? Jag vill ansöka om Företagskort - hur gör jag? Hur gör jag för att få PDF-faktura via mejl? Jag har råkat betala in min faktura två gånger (felaktigt inbetald faktura), hur gör jag för att få tillbaka pengarna? Jag vill beställa en miljörapport – hur gör jag? Jag vill ändra min pinkod/kan jag välja pinkod? Hur skaffar jag autogiro? Jag måste spärra mitt kort - hur gör jag? Hur långt bak i tiden kan jag få förbrukningsstatistik? Appar för företagskunderVar kan jag ladda ner den nya företagsappen? Varför ser jag fler bolag när jag loggar in? Varför ser jag inga kort i startmenyn?Hur kopplar jag ett kort till en förare? Kan jag beställa förmåner som medlem i kundprogrammen i mobilappen? Kan jag betala med mobilen? Hur skaffar man ett mobilappkonto? Hur ansöker jag om en ny kreditlimit? Behöver jag beställa ett nytt kort om jag spärrar det via appen? Hur tar jag bort en person som slutat på företaget? Varför måste vi ha ett mobilappkonto? Kan jag betala fakturor från mobilen? Hur lång tid tillbaka kan jag se mina fakturor? Hur lång tid tillbaka visas transaktioner? Kan jag se min pinkod i appen? Kan jag få ut den statistik som visas som PDF? Hur lång är handläggningstiden för kreditlimitförfrågan? Kan jag ansöka om medlemskap i kundprogrammen via appen? Syns mina köpta kuponger via medlemssidorna i appen? Varför har min kupong försvunnit? DrivmedelVar hittar jag aktuella drivmedelspriser för företagskunder?Vilka typer av drivmedel erbjuder Preem?FöretagskortVarför fungerar inte mitt företagskort i parkeringsautomater?Jag har fått ett kravbrev och betalat men korten går fortfarande inte att använda. Vad gör jag?Jag vill höja limiten på mitt företagskonto.Jag vill beställa en miljörapport – hur gör jag?Hur långt bak i tiden kan jag få förbrukningsstatistik?Hur ansöker jag om Preem Truckkort, Transportkort och Företagskort?Hur spärrar jag mitt kort?Betalning och faktureringHur anmäler jag en adressändring?Hur gör jag för att få PDF-faktura via mejl?Jag har råkat betala in min faktura två gånger (felaktigt inbetald faktura), hur gör jag för att få tillbaka pengarna?Jag vill ändra min Pinkod/ kan jag välja pin kod?Jag behöver en ny pinkodJag vill skaffa autogiro