Frågor och svar för privatkunderHär har vi samlat svar på vanliga frågor från våra privatkunder – allt från Preem Medlem och våra kort till drivmedelsrabatter och hyrsläp.Medlemskap och anslutna kortHar du ett nytt bankkort och vill fortsätta få rabatter?Hur ser jag vilket kort jag har anslutit för att få drivmedelsrabatt?Hur kopplar jag bort EuroBonus från mitt medlemskap?Varför avslutar ni samarbetet med SAS EuroBonus?Vad innebär det för mig som idag har anslutit ett SAS EuroBonus-kort till medlemskapet?När avslutas EuroBonus inom Preem Medlem? Och vad behöver jag göra?Rabatter och kortJag vill ansluta ett bankkort - hur gör jag?Får jag rabatt även när jag betalar med mobilen eller klockan? Varför får jag inte rabatt när jag blippar mobilen eller klockan?Jag vill höja kreditlimiten på mitt privatkort – hur gör jag? Varför syns inte min drivmedelsrabatt på kontoutdraget? Var kan jag se min rabatt när jag inte längre ser det på kontoutdraget?Varför ser jag inte rabatten på kvittot när jag tankat och betalat inomhus?Varför syns rabatten på kontoutdraget när jag betalat i kassan på en bemannad butik?Kommer jag att se rabatterna för köp med Preem Mastercard och Preem Privatkort på mitt kontoutdrag, precis som idag?Jag fick inget kvitto när jag tankade, hur gör jag för att få tag på en kvittokopia?Varför har det dragits 1 500-2 000 kronor när jag tankat för mindre?Övriga frågorHur hyr jag ett släp?Kan jag hyra släp och lämna på annan ort?Hur kommer jag i kontakt med en specifik station? Vad innehåller HVO och var kan jag tanka HVO?